Retail&Agrobusiness

Primele date despre evoluţia consumului de anul trecut. Piaţa băuturilor răcoritoare a crescut anul trecut cu 3% în volum ajutată de reducerea TVA la 9%

Piaţa băuturilor nonalcoolice se ridică anual la peste 4,1 miliarde de lei şi 1,6 miliarde de litri, conform datelor furnizate anterior de Coca-Cola HBC România

Piaţa băuturilor nonalcoolice se ridică anual la peste 4,1 miliarde de lei şi 1,6 miliarde de litri, conform datelor furnizate anterior de Coca-Cola HBC România

Autor: Mădălina Panaete

21.04.2016, 00:05 414
Piaţa băuturilor răcoritoare, unde liderii sunt Coca-Cola HBC şi PepsiCo, a avut anul trecut o creştere de 3% în volum faţă de anul precedent, susţinută de reducerea TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice începând cu 1 iunie 2015, arată un studiu preliminar al companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Acestea sunt primele date despre evoluţia consumului de băuturi răco­ri­toare anul trecut. Însă, creşterea con­su­mu­lui era aşteptată în condiţiile în care li­derul pieţei, Coca-Cola HBC Ro­mâ­nia, a vândut cu 11% mai multe sticle de băuturi anul trecut.
 
„Per total, piaţa băuturilor r­ăco­ri­toare a crescut cu 3% în volum, cererea pentru astfel de produse fiind susţinută de scăderea preţurilor“, se arată în ana­liza Euromonitor.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24