Piaţa băuturilor nonalcoolice se ridică anual la peste 4,1 miliarde de lei şi 1,6 miliarde de litri, conform datelor furnizate anterior de Coca-Cola HBC România
Piaţa băuturilor răcoritoare, unde liderii sunt Coca-Cola HBC şi PepsiCo, a avut anul trecut o creştere de 3% în volum faţă de anul precedent, susţinută de reducerea TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice începând cu 1 iunie 2015, arată un studiu preliminar al companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
Acestea sunt primele date despre evoluţia consumului de băuturi răcoritoare anul trecut. Însă, creşterea consumului era aşteptată în condiţiile în care liderul pieţei, Coca-Cola HBC România, a vândut cu 11% mai multe sticle de băuturi anul trecut.
„Per total, piaţa băuturilor răcoritoare a crescut cu 3% în volum, cererea pentru astfel de produse fiind susţinută de scăderea preţurilor“, se arată în analiza Euromonitor.