Retail&Agrobusiness

Retailerul de modă online ZOOT vrea afaceri de 4 mil. euro în primul an întreg de prezenţă în România

Retailerul de modă online ZOOT vrea afaceri de 4 mil....

Autor: Cristina Rosca

08.03.2016, 00:05 268
Retailerul online de modă ZOOT, intrat în România la finalul lui 2015, estimează pentru acest an vânzări de 4 milioane de euro pe o piaţă care se dezvoltă continuu. Mai mult, compania cehă fondată de antreprenorii Ladislav Trpak şi Olda Bajer şi-a bugetat afaceri de 30 de milioane de euro în 2018 în România.
 
ZOOT este unul dintre cei mai noi jucători din moda online alături de answear.com, amândoi fiind companii regionale, din Cehia şi respectiv Polonia. Pe această piaţă însă cei doi retaileri se luptă atât cu magazinele online, cât şi cu branduri precum Zara sau H&M care au şi magazine fizice, dar şi operaţiuni online.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO