♦ Brandul a fost adus în România de grupul Voici la Mode, care deţine atât franciza mărcii britanice Topshop, cât şi pe cea a Marks & Spencer.
Magazinul Topshop din Băneasa Shopping City s-a închis la mai puţin de un an de la deschidere, locul său urmând a fi ocupat de mărcile Sport Vision şi Buzz conform afişelor puse la intrare. La deschiderea acestui magazin oficialii companiei spuneau că urmează să fie cea mai mare unitate din sud-estul Europei, cu o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, dispusă pe două etaje.
Acesta a fost cel de-al doilea magazin deschis sub acest brand în România după ce în primăvara lui 2019 a fost inaugurată unitatea din Bucureşti Mall.
Închiderea survine la scurtă vreme după ce mallurile şi-au deschis porţile. Mai exact, sunt funcţionale doar magazinele, nu şi cafenelele, cinema-urile sau locurile de joacă. Retailerii de modă au funcţionat în perioada martie-iunie (trei luni) doar cu operaţiunile online, acolo unde ele au existat. În cazul Topshop însă, operaţiunile online sunt administrate de grupul mamă, nu de francizat, deci aceste luni au fost pe zero.