Retail&Agrobusiness

Care sunt cele mai bune magazine Kaufland şi câţi clienţi au în fiecare zi?

Care sunt cele mai bune magazine Kaufland şi câţi clienţi au în fiecare zi?

Autor: Cristina Roşca

25.12.2012, 13:48 10239

Cele mai bune magazine ale Kaufland, liderul comerţului local, cu afaceri de peste 1,3 mld. euro anul trecut, au aproximativ 8-9.000 de clienţi în weekend, potrivit reprezentanţilor companiei. Datele privind numărul de clienţi ai magazinelor din comerţul modern sunt puţin cunoscute în piaţă, ele fiind printre cele mai bine păstrate secrete de companii.

"În general, magazinele cu cel mai mare trafic sunt cele din Bucureşti. Traficul variază în funcţie de zilele săptămânii, dar şi de sărbători. În zilele de week-end există în filialele din Bucureşti un trafic de aproximativ 8-9 mii de clienţi zilnic", spun reprezentanţii companiei.

Kaufland deţine în Bucureşti patru magazine, ultimul fiind deschis în toamna acestui an pe bulevardul Mihai Bravu. Tot în Bucureşti a fost deschis şi primul magazin al companiei, pe Soşeaua Colentina din Capitală.

La nivel naţional Kaufland deţine 81 de unităţi, cea mai extinsă reţea de hipermarketuri din România. Compania, spre deosebire de competitorii săi direcţi are magazine mai mici ca suprafaţă, care pot fi deschise şi în oraşele cu câteva zeci de mii de locuitori. De asemenea, magazinele Kaufland au politică de discount.

Doar de la începutul acestui an compania a deschis zece hipermarketuri în care a investit potrivit estimărilor ZF 70-100 de milioane de euro, fiind unul dintre cei mai mari investitori din comerţul local.

Kaufland, care a intrat pe piaţa locală în 2005, a reuşit să acopere cea mai mare parte a judeţelor din România. Lanţul german este de departe cel mai extins lanţ de hipermarketuri de pe piaţa locală - cu o reţea de aproximativ trei ori mai mare decât a concurenţilor de la Carrefour şi Real şi de circa zece ori mai mare decât a Cora şi Auchan. Diferenţa constă în faptul că magazinele au politică de discount - preţuri mai mici - şi suprafaţă mai redusă decât la concurenţă.

Reţeaua germană Kaufland a reuşit în ultimii doi ani să răstoarne topul celor mai mari retaileri din România şi să urce pe prima poziţie în acest top cu afaceri de 1,31 mld. euro în 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO