Companii

Retailerii de electrocasnice se intrec in deschideri de magazine

26.10.2007, 18:02 19

Retailerii de electronice si electrocasnice Flamingo International si Domo au inaugurat in aceasta saptamana cate un magazin de format mare, cu suprafete de peste 1.000 de metri patrati, dupa ce Altex a deschis in urma cu cateva zile al 17-lea magazin din reteaua Media Galaxy. Flamingo a inaugurat la Galati, in urma unei investitii de un milion de euro, cel de-al 14-lea magazin Flanco World al retelei, dechiderea fiind parte a programului de consolidare care presupune operarea a 20 de unitati Flanco World pana la finalul anului, cu o suprafata totala de vanzare de 55.000 metri patrati. Noua unitate are o suprafata de 1.200 de metri patrati si este a doua unitate operata in zona Moldovei. Domo, al doilea retailer din piata in functie de cifra de afaceri, a anuntat astazi deschiderea unei noi unitati, cu o suprafata de 1.400 de metri patrati, in cadrul noului complex Real din cartierul bucurestean Vitan. Valoarea investitiei nu a fost declarata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO