Media & advertising

Sfârşitul lunii aprilie aduce în prime-time reclame la vopsea lavabilă, produse de casă şi bunuri de larg consum

23 apr 2018 Autor: Simona Tatu

♦ Retailerii prezenţi pe piaţa produselor pentru casă au intrat timid pe TV, cu opt reclame.

Alimentele, băuturile şi medicamentele au dominat la începutul săptămânii trecute prime-time-ul televizoarelor pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, conform datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Pe lângă acestea, primăvara a adus şi spoturi la vopsea lavabilă, produse de casă şi bunuri de larg consum. 

Köber, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lacuri şi vopsele, cu afaceri de peste 300 de milioane de lei, şi-a promovat produsele în prime-time cu o reclamă.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.04.2018

 
Cuvinte cheie:
Media & advertising
, reclame
, prime-time
, alimente
, medicamente
, tv
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide