Companii

Simona Filip, director general adjunct al LPP România: Votul negativ pentru aderarea la Schengen este ultimul eveniment dintr-o listă lungă, cu impact asupra activităţii noastre, prin prisma timpilor pierduţi pe lanţul de aprovizionare

LPP are în România aproape 150 de magazine sub cinci branduri, cel mai extins fiind Sinsay Simona Filip, director general adjunct LPP România: În urma ieşirii grupului de pe piaţa din Rusia, România a devenit prima ţară, în afara Poloniei, în structura activitătii LPP, iar acest fapt vine la pachet cu oportunităţi, dar şi cu o presiune suplimentară.

LPP are în România aproape 150 de magazine sub cinci branduri, cel mai extins fiind Sinsay Simona Filip, director general adjunct LPP România: În urma ieşirii grupului de pe piaţa din Rusia, România a devenit prima ţară, în afara Poloniei, în structura activitătii LPP, iar acest fapt vine la pachet cu oportunităţi, dar şi cu o presiune suplimentară.

Autor: Cristina Roşca

19.12.2022, 09:30 245

♦ Retailerul polonez de modă LPP avea local, la finalul anului trecut, 101 magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay ♦ Acesta din urmă este brandul cel mai extins ♦ În 2022 au fost deschise 42 de magazine, iar compania vrea să menţină ritmul în anul care va veni.

Pentru grupul polonez de modă LPP, ce are în portofoliu cinci branduri, printre care Reserved şi Sinsay, cel mai important eve­niment din acest an a fost războ­iul din Ucraina, în urma căruia retailerul a pierdut 20% din businessul total de 3 mld. euro în 2021 (14 mld. zloţi). Compania era prezentă atât în Rusia, cât şi în Ucraina, ambele pieţe extrem de im­portante.

„În urma ieşirii de pe piaţa din Rusia, România a devenit prima ţară, în afara Poloniei, în structura activităţii LPP, iar acest fapt vine la pachet cu oportunităţi, dar şi cu o presiune suplimentară“, spune Simona Filip, director general adjunct la LPP România.

Tot în acest an, adaugă ea, o influenţă semnificativă asupra businessului a avut şi inflaţia, care a atins niveluri record, fapt ce a determinat majorarea dobânzii de refe­rin­ţă în multe ţări din lume. Asta înseamnă că a crescut costul finanţării. Creşterea explo­zivă a costului energiei electrice a fost şi ea unul dintre evenimentele care au afectat în mod direct piaţa de retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO