Companii

Snack Attack: Clientul este atent la oferte şi vrea să primească tot mai mult pentru banii pe care îi plăteste

Autor: Cristina Roşca

20.12.2011, 11:24 178

Lanţul de restaurante Snack Attack are circa 3.000 de clienţi zilnici în unităţile proprii, iar valoarea bonului mediu este de circa 3,5 euro. În restaurantele proprii cel mai bine se vând sandwichurile calde, urmate de salate, ciorbe şi deserturi.

Produsele Snack Attack nu se vând însă doar în reţeaua proprie de restaurante - care contribuie însă cel mai mult la cifra de afaceri totală - ci şi în benzinării, retail şi HoReCa.

"Clientul nostru este o persoană tânără, activă, care vrea să fie servit cât mai rapid. Cei mai mulţi clienţi ai noştri au vârste cuprinse între 20 şi 45 de ani, sunt studenţi sau white collar (angajaţi cu funcţii administrative, n.red.) şi au venituri medii şi peste medie", spune Gina Stancu (37 de ani), directorul de marketing şi vânzări al grupului, care lucrează de trei anul în cadrul Snack Attack şi de 15 ani în retail. Ea adaugă faptul că acum clienţii caută mâncare sănătoasă la preţuri cât mai atractive. "Clientul se uită la oferte şi vrea să primească tot mai mult pentru banii pe care îi plăteste".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO