Companii

Strategie în retail: logistică proprie sau externalizare?

Strategie în retail: logistică proprie sau externalizare?

Autor: Cristina Rosca

10.04.2015, 00:03 715

Germanii de la Kaufland, cel mai mare jucător din retailul modern local, controlează singuri o treime din suprafaţa totală a spaţiilor de stocare ale „granzilor“ din comerţ, în timp ce alţi mari operatori de magazine au ales varianta externalizării totale sau parţiale a serviciilor de depozitare şi logistică.

Pentru un retailer, logistica este extrem de importantă, întrucât sute de camioane cu marfă pleacă în fiecare zi din centrele logistice pentru a apro­vi­ziona sute de magazine. Gradul de importanţă al acestui sector în activitatea unui retailer s-a văzut şi în preţul plătit anul trecut, aproape 120 mil. euro, de grupul ceh P3 pentru preluarea Europolis Logistic Park, care are printre chiriaşi retaileri precum Carrefour, Altex sau eMag.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO