♦ Încă din primele luni de pandemie grupul City Grill a lansat produse semipreparate prezente în lanţurile de magazine, primul parteneriat fiind cu Profi ♦ Şi lanţul de restaurante Calif a listat 11 tipuri de bunuri în 90 dintre magazinele Mega Image din Capitală ♦Similar, şi alte afaceri din domeniul HoReCa şi-au listat produsele în reţelele din comerţul modern, cum este cazul cofetăriilor Ana Pan, al cafenelelor Starbucks sau al DropShot Coffee Roasters.
Reţelele de supermarketuri şi hipermarketuri devin colacul de salvare al jucătorilor din HoReCa într-o perioadă în care cifrele referitoare la îmbolnăvirile de Covid-19 cresc de la o săptămână la alta, iar restaurantele, cafenelele şi barurile funcţionează conform unui număr tot mai mare de restricţii.
Astfel, în timp ce localurile nu au voie să primească la interior clienţi, iar vremea devine suficient de rece pentru a alunga de la terase şi ultimii consumatori, operaţiunile de livrare şi parteneriatele cu reţelele de magazine par singurele soluţii pentru supravieţuirea acestei industrii estimate la 17 mld. lei anul trecut şi peste 120.000 de salariaţi, potrivit datelor raportate la Registrul Comerţului.