Companii

Tnuva va investi cateva milioane de euro in campania de promovare

20.08.2007, 18:48 28

Tnuva Romania, cel mai nou jucator de pe piata produselor lactate, a demarat recent campania de promovare a companiei pe plan local cu lansarea primului spot tv, campanie in care va investi cateva milioane de euro pana la sfarsitul acestui an. "Pana la sfarsitul anului vom mai lansa si alte spoturi tv pentru promovarea tuturor produselor, intreaga campanie costand cateva milioane de euro", a declarat Sagit Tzur-Lahav, vicepresedintele si directorul de marketing al companiei. Primul spot publicitar, realizat in colaborare cu agentia de publicitate McCann Erickson, va fi promovat pe noua posturi tv si va rula aproximativ o luna de zile, potrivit reprezentantilor celor doua companii. Produsele Tnuva sunt comercializate in prezent prin lanturile de magazine Cora, Billa, Real, Metro, Selgros si La Fourmi, dar si prin intermediul lantului propriu de magazine al producatorului de preparate din carne Angst.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO