Compania de cercetare de piaţă de origine cipriotă MEMRB, cu oistorie de peste 40 de ani în domeniu, a fost achiziţionată lanivel mondial de The Nielsen Company, unul dintre competitoriisăi.
Tranzacţia a fost perfectată la nivel internaţional şi implicăactivităţile subsidiarelor celor două companii din mai multe ţări,printre care şi România.
"The Nielsen Company a achiziţionat operaţiunile MEMRB în 28dintre cele 32 de ţări în care această companie operează.Obiectivul nostru imediat va fi să lucrăm cu MEMRB pentru a asigurao tranziţie facilă pentru clienţii noştri", au declaratreprezentanţii The Nielsen Company, adăugând că nu pot oferideocamdată mai multe detalii.
Reprezentanţii MEMBRB România au spus: "urmează o perioadă deintegrare pentru noi, însă focus-ul rămâne pe clienţi, care nutrebuie să fie afectaţi de această tranzacţie".
Nielsen România a avut în 2009 afaceri de 3,46 mil. euro, cu opierdere de 685.000 de euro. MEMRB România a avut în 2009 afaceride 3,28 mil. euro şi profit brut de circa 65.000 de euro.
The Nielsen Company, cu operaţiuni în peste 100 de ţări, esteun gigant în domeniul cercetării media, care a avut anul trecutafaceri de 5,12 miliarde de dolari (3,87 miliarde de euro) şi unprofit operaţional de circa 715-730 de milioane de dolari (540-552de milioane de euro).
Divizia de cercetare de piaţă a The Nielsen Company esteACNielsen, prezentă şi pe piaţa locală.
La nivel internaţional compania cipriotă MEMRB, printre ai căreiclienţi se numără L'Oreal, Philip Morris şi Procter&Gamble,acoperă Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi nordulAfricii.
Deşi valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, site-ul deştiri Cyprus Mail vehiculează o valoare de peste 60 de milioane deeuro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels