Companii

Un bucureştean a făcut o comandă de 300 de kilograme pe magazinul online al Carrefour

Un bucureştean a făcut o comandă de 300 de kilograme...

Autor: Ana Maria Petcana

25.07.2013, 14:50 8098

Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse, selectate din topuri de vânzări pe categorii. Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare. Plata se face exclusiv prin intermediul cardului bancar. De asemenea, livrările se fac prin Fan Courier cu maşini şi şoferi dedicaţi serviciului Carrefour.

"În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienţi au cumpărat cel puţin de două ori", a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.

El a adăugat că cea mai mare comandă a fost de 300 kg.

Potrivit directorului comercial al Carrefour România, Vlad Ardeleanu, în cele trei luni de la lansare numărul clienţilor care au cumpărat de pe magazinul online este de ordinul miilor, fără a da o cifră exactă.

"Speranţele ne sunt depăşite, feedback-ul de la clienţi este foarte bun. Cifrele de vânzări cresc de la o zi la alta (...) România are câteva avantaje care ne fac să credem că retailul online de produse alimentare se va dezvolta accelerat: rata de pentrarea a internetului, situată undeva la 40%, viteza de conectare, rata de penetrare a social media şi a smartphone-urilor. Noul model de business va utiliza din plin toate aceste avantaje", a spus Ardeleanu.

El estimează că în 1-2 ani piaţa online cu produse alimentare va depăşi 1% din totalul retailului alimentar, nivel înregistrat în multe state europene. Potrivit Carrefour, valoarea retailului alimentar din România este de circa 40 miliarde euro.

Pe lângă dezvoltarea variantei pentru smartphone, un alt obiectiv al Carrefour pentru magazinul online, până în 2014, este listarea pe site a întregului portofoliu de 50.000 de produse din hipermaket.

Carrefour România a început dezvoltarea magazinului online în urmă cu un an şi jumătate, angajând o echipă special pentru acest proiect, condusă de Radu Butufei.

Dintre retaileri, reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, pape­tărie, elec­tronice, electrocasnice, IT, cu­răţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels