Companii

United Media are contul Romtelecom

12.03.2008, 17:45 50

United Media, divizia de media a grupului grec de comunicare Ashley & Holmes, a castigat contul Romtelecom, in valoare de circa 10 mil. euro, printre factorii care au contribuit la alegerea United Media numarandu-se strategia propusa si preturile competitive, dupa cum a declarat Dana Bulat, managing director al United Media.
Contractul dintre United Media si Romtelecom incepe in aceasta luna si dureaza un an. Din portofoliul de clienti al companiei media face parte si Cosmote, care face parte din portofoliul OTE, grup ce detine si Romtelecom. In afara de Romtelecom si Cosmote, alti clienti ai companiei sunt Germanos, Internity, Mobexpert si Raiffeisen Bank. "Lucrul cu Cosmote si serviciile oferite probabil ca au cantarit mult atunci cand s-a facut lista de invitati. De asemenea, experienta pe telecom probabil ca a fost un avantaj", a spus Bulat.
La pitch au fost invitate opt agentii de media, iar printre cele patru finaliste alaturi de United Media s-au aflat MediaCom (agentia din portofoliul Grey care a gestionat contul Romtelecom in ultimii doi ani), Starcom (divizia de media a Leo Burnett) si Media Direction (BBDO Romania).
Despre licitatia care a inceput in noiembrie anul trecut, Cristina Popescu, PR General Manager al Romtelecom, spune ca aceasta a fost una "complexa, care a presupus mai multe etape de evaluare, in care au fost implicate mai multe departamente ale companiei si care era foarte importanta, strategica chiar, pentru companie". Popescu a adaugat ca cele doua criterii care au fost luate in considerare au fost preturile pentru serviciile de media si strategia in domeniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO