♦ Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Pentru acest an şi pentru fiecare din următorii sunt bugetate cel puţin zece noi deschideri ♦ Doar în 2020 compania a investit în România circa 300 mil. euro (1,5 mld. lei), iar pentru acest an este estimat un buget cu 25% mai mare.
Pandemia de Covid-19 a schimbat comportamentul de consum al oamenilor care au mers mai rar la magazin, au cumpărat mai mult la fiecare şedinţă de cumpărături şi au mizat puternic pe online. Totuşi, Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România, spune că piaţa nu se va schimba la 180 de grade, ci se va adapta treptat noilor tendinţe.
„Cred că (în pandemie - n.red.) am migrat cu toţii către acelaşi mod, stil de shopping, brick and click. Acum 30 de ani, paradigma comerţului modern se rezuma la offline, iar acest lucru nu va dispărea în mod radical, ci se va adapta. Vedem asta deja. Piaţa s-a adaptat astfel că acum clickul (caracteristic online-ului - n.red.) poate fi folosit şi offline, adică la magazin“, spune el.