Companii

Vanzarile de cosmetice pentru ingrijire din super si hipermaketuri, plus 3%

Vanzarile de cosmetice pentru ingrijire din super si hipermaketuri, plus 3%
30.08.2009, 18:01 22

Vanzarile de cosmetice pentru ingrijire in supermarketuri si hipermarketuri au avansat la sase luni cu 3%, la 53,25 milioane lei (12,5 milioane euro), comparativ cu ianuarie-iunie 2008, cu cresteri la produsele pentru fata si scaderi la cele pentru corp, reiese din datele Nielsen. Analiza cuprinde informatii privind vanzarile din supermarketuri si hipermarketuri, pentru cinci categorii de produse, respectiv cosmetice pentru ingrijirea tenului si a ochilor, pentru ingrijirea mainilor, pentru curatarea fetei, produse pentru corp si masti pentru fata, potrivit companiei de cercetari de piata. In primele sase luni din 2008, romanii au achizitionat cosmetice in valoare de 51,49 milioane lei. In volum, vanzarile de produse de ingrijire au avut un avans de circa 4%, la 586.900 litri, fata de perioada anterioara de referinta, cand s-au vandut 564.000 litri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO