Companii

Vânzările reţelei de hipermarketuri Real au scăzut cu 10%, la 627 mil. euro

Autor: Cristina Roşca

23.03.2012, 00:00 97

Real, divizia de hipermarketuri a grupului german Metro, a avut anul trecut vânzări de 627 mil. euro, în scădere cu circa 10% comparativ cu 2010. Vânzările lanţului care număra 25 de magazine în 2011 au scăzut mai mult decât consumul, al cărui declin a fost de trei procente. Real nu a deschis în 2011 niciun magazin nou, însă nici nu a închis unităţi. Pentru acest an este programată însă închiderea unui magazin din Timişoara. Grupul german Metro mai deţine pe piaţa locală şi reţeaua Metro Cash & Carry, care a avut vânzări de 1,06 mld. euro, în scădere cu 7%. Astfel, grupul a avut vânzări totale de 1,686 mld. euro pe piaţa locală, în scădere cu 145 mil. euro, respectiv opt procente. Vânzările sunt nete, fără TVA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO