Companii

Viorel Panait, şeful Comvex Constanţa: Estimez că afacerile bazate pe circulaţia de pe Dunăre se ridică la un miliard de euro anual, aşa că bagubele sunt probabil a 12 - a parte

Autor: Adrian Cojocar

13.02.2012, 15:36 314

"Toţi cei care transportau cu barjele pe Dunăre nu pot să o mai facă pentru că greaţa este groasă de un metru şi jumătate şi transportul este mort. Estimez că afacerile bazate pe circulaţia de pe Dunăre se ridică la un miliard de euro anual, aşa că bagubele sunt probabil a 12 - a parte din acestea. Suntem şi noi afectaţi pentru că încărcam barje şi le trimiteam către Sidex (n.red. ArcelorMittal Galaţi) , către Alum Tulcea, şi alte combinate din ţară. ArcelorMittal Galaţi ştiu că face eforturi deosebite să transporte ce are nevoie pe nişte trenuri. Cei de la combinatul din Tulcea au găsit un sistem mai eficient de transport cu camioanele. Pentru centralele de la Deva şi Iaşi s-a găsit o alternativă tot prin trenuri de marfă", a declarat Viorel Panait, directorul general al operatorului portuar Comvex Constanţa.Întrebat dacă aceste alternative de transport sunt mai scumpe şeful Comvex a răspuns retoric "Cine se mai uită la bani acum ?".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO