Companii

Volumele Coca-Cola în România au scăzut cu peste 10% în primele nouă luni

Volumele Coca-Cola în România au scăzut cu peste 10%...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.11.2013, 11:47 148

Volumul vânzărilor Coca-Cola HBC România a scăzut în primele nouă luni, care s-au încheiat la 27 septembrie, ale acestui an cu low double-digits (două cifre- peste 10% nr.) din cauza mediului macroeconomic nefavorabil şi a presiunii promoţiilor competitorilor, conform datelor din ultimul raport al companiei-mamă din Grecia. Şi în trimestrul al treilea Coca-Cola a înregistrat o scădere în jur de 15% (mid-teens), după ce în aceeaşi perioadă a anului trecut vânzările gigantului au avut un avans de o cifră ( high single-digit).

Volumele au scăzut pe toate categoriile, excepţie făcând segmentul juice (sucurilor necarbonatate) care a avut o creştere uşoară de două cifre (low double-digits) datorită lansării produsului Cappy Pulpy Orange.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24