Companii

Zegna pleacă de la Radisson, iar în loc vine Corneliani

Zegna pleacă de la Radisson, iar în loc vine Corneliani

Autor: Cristina Roşca

07.03.2014, 00:05 772

Srdjan Kovacevic (51 de ani), antreprenorul de origine sârbă care a deschis porţile pieţei de lux pentru România, închide la şapte ani de la inaugurare magazinul Ermenegildo Zegna aflat la parterul hotelului de cinci stele Radisson Blu din Capitală.

„Vom întrerupe franciza Zegna. Deschidem însă un multibrand cu mărcile care corespund mai bine clientelei din România, cu un brand Corneliani ca brand principal“, spune antreprenorul fără a oferi alte detalii. Corneliani este un brand de lux pentru bărbaţi cunoscut în principal pentru costumele sale şi pentru jachete. Un costum costă peste 1.500 de euro. Srdjan Kovacevic a adus pe piaţa locală mai multe branduri precum Max Mara, Ermenegildo Zegna, Coccinelle sau Emporio Armani. În urmă cu circa un an antreprenorul spunea că magazinele Max Mara şi Ermenegildo Zegna sunt cele mai importante pentru compania sa, fiecare având venituri de 1,2-1,3 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO