Fie că ocupă o poziţie de asistent farmacist sau una de conducere, cei care lucrează în industria farma pot creşte profiturile farmaciei în care lucrează prin „scanarea“ profilului clienţilor care le trec pragul zilnic. Identificarea şi abordarea clientului sociabil, analitic, pragmatic sau sensibil sunt principalele teme abordate şi dezvoltate în cadrul cursului online „Cine este pacientul meu“, disponibil pe platforma de cursuri video online ZFeLEARNING.ro, lansat în limba română de ZF.
În ultimii ani, rolul farmacistului e evoluat, acesta ajungând în prezent să fie şi consilier pentru cei care intră într-o farmacie. El trebuie ca, pe lângă cunoaşterea proprietăţilor şi indicaţiilor fiecărui medicament sau produs în parte recomandat unui tip de afecţiune sau nevoie a clientului, să fie atent şi la ceea ce acesta îşi doreşte. Astfel, activitatea sa începe să depindă tot mai mult de abilităţile de comunicare, lucru prea puţin exploatat în şcolile sau facultăţile de profil, unde tinerii sunt învăţăţi preponderent noţiuni teoretice.
Cei care lucrează în domeniul farma şi care vor să îşi dezvolte competenţele de comunicare, în aşa fel încât să atragă sau să-şi loializeze clienţii pot accesa cursul ZF e-learning pentru 31 de euro cu TVA. Durata acestuia este de o oră şi zece minute şi este valabil pentru o perioadă de 45 de zile de la achiziţionare.
Platforma ZFeLEARNING este dezvoltată de ZF în parteneriat cu BDO Business School (programul de training al companiei de audit şi consultanţă de business BDO), Expand Health România (firmă de consultanţă în management şi marketing), Nestor Nestor Diculescu Kingston Pedersen (firmă de avocatură) şi The Academy at PwC (centrul de training al firmei de audit şi consultanţă fiscală PwC).
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 27.06.2013
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels