ZF 24

ZFeLEARNING. Cum poţi creşte vânzările unei farmacii în funcţie de personalitatea clientului

ZFeLEARNING. Cum poţi creşte vânzările unei farmacii...

Autor: Corina Mirea

27.06.2013, 14:02 1436

Fie că ocupă o poziţie de asistent farmacist sau una de con­du­cere, cei care lucrează în industria farma pot creşte pro­fi­tu­rile farmaciei în care lucrează prin „scanarea“ profilului clien­ţilor care le trec pragul zilnic. Identificarea şi abordarea clien­tului sociabil, analitic, pragmatic sau sensibil sunt prin­ci­palele teme abordate şi dezvoltate în cadrul cursului online „Cine este pacientul meu“, disponibil pe platforma de cursuri video online ZFeLEARNING.ro, lansat în limba română de ZF.

În ultimii ani, rolul farmacistului e evoluat, acesta ajun­gând în prezent să fie şi consilier pentru cei care intră într-o farmacie. El trebuie ca, pe lângă cunoaşterea proprietăţilor şi indicaţiilor fiecărui medicament sau produs în parte reco­man­dat unui tip de afecţiune sau nevoie a clientului, să fie atent şi la ceea ce acesta îşi doreşte. Astfel, activitatea sa înce­pe să de­pindă tot mai mult de abilităţile de comunicare, lucru prea pu­ţin exploatat în şcolile sau facultăţile de profil, unde tinerii sunt învăţăţi preponderent noţiuni teoretice.

Cei care lucrează în domeniul farma şi care vor să îşi dezvolte competenţele de comunicare, în aşa fel încât să atra­gă sau să-şi loializeze clienţii pot accesa cursul ZF e-learning pentru 31 de euro cu TVA. Durata acestuia este de o oră şi zece minute şi este valabil pentru o perioadă de 45 de zile de la achiziţionare.

Platforma ZFeLEARNING este dezvoltată de ZF în par­teneriat cu BDO Business School (programul de training al com­paniei de audit şi consultanţă de business BDO), Expand Health România (firmă de consultanţă în management şi mar­keting), Nestor Nestor Diculescu Kingston Pedersen (fir­mă de avocatură) şi The Academy at PwC (centrul de trai­ning al firmei de audit şi consultanţă fiscală PwC).

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 27.06.2013

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO