Eveniment

Care sunt oamenii şi brandurile care definesc noua vârstă a luxului

Care sunt oamenii şi brandurile care definesc noua...

Autor: Roxana Petrescu

23.10.2015, 00:07 684
După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar, a organizat miercuri-seară, la Fratelli Social Club, cea de-a şasea ediţie a galei anuale a publicaţiei, eveniment care-şi propune de fiecare dată să premieze acei oameni sau branduri care au puterea de a stabili tendinţe în materie de lux, fie că este vorba de orologerie, gastronomie sau modă.

Peste 200 de oa­meni de afaceri, antre­pre­nori şi executivi au dat curs invitaţiei După Afaceri Premium şi au participat la gala de anul acesta care i-a avut ca parte­neri pe Alpha Bank, Beau­tik Haute Par­fu­merie şi Li­liac. Tot în ca­drul galei a fost lansată şi ediţia ani­ver­sară a După Afaceri Premium, nu­măr con­stru­it în jurul temei New Age Of Luxury, în care am încercat să vorbim despre trans­fe­rul de busi­­ness, dar şi de life­style care are loc în cadrul celor mai puternice „dinastii“ locale de antreprenori.

Categoriile care au fost premiate în cadrul galei După Afaceri Premium au fost ceasuri, auto, modă, gadget, parfumerie, gastronomie, accesorii, design şi bijuterii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24