Eveniment

Ce face mediul privat: Producătorul de ţevi TenarisSilcotub investeşte 1 mil. dolari pe an pe programe de educaţie socială şi dă drumul celei de-a treia ediţii „Motivaţi pentru Carieră”

Ce face mediul privat: Producătorul de ţevi...

Autor: Alex Ciutacu

28.02.2019, 15:29 348

Producătorul de ţevi de oţel TenarisSilcotub a lansat a treia ediţie a programului de consiliere vocaţională „Motivaţi în Carieră”, care testează aptitudinile elevilor de clasa a şaptea din oraşul Zalău pentru a-i ajuta să în alegerea următoarei etape de şcolarizare.

Programul a fost lansat în urmă cu trei ani, iar investiţia totală se ridică până acum la 170.000 de dolari. Anul acesta programul a fost extins şi către oraşul Jibou.

În primele două ediţii, circa 1.200 de elevi au trecut prin testele programului şi au primit consiliere vocaţională.

Mihaela Popescu, preşedintele TenarisSilcotub, a spus în cadrul evenimentului de lansare că producătorul de ţevi investeşte anual 1 milion de dolari în proiecte de educaţie socială.

„Anual cheltuim circa 1 milion de dolari pentru programele de educaţie socială. Sunt 20-25 de programe. Avem 3.000 de beneficiari direcţi şi peste 10.000 de beneficiari indirecţi. 70% din bani sunt pentru educaţie în programe care încep de la şcoala primară până la cel universitar”, spune Mihaela Popescu, preşedintele TenarisSilcotub.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels