Eveniment

Copiii, o noua categorie tinta a producatorilor de mezeluri

18.10.2007, 21:11 36

Reinert, cel mai nou jucator al pietei locale de mezeluri, a investit recent 600.000 de euro in promovarea gamei de produse Martinel, destinata in exclusivitate copiilor, potrivit reprezentantilor agentiei de consultanta de marketing si comunicare Mercury 360. Potrivit reprezentantilor Reinert, aceasta gama este in prezent importata, insa daca va avea succes indelungat ar putea fi produsa si in Romania. "Estimarile noastre de vanzari pentru urmatoarele sase luni se ridica la cel putin 100 de tone", a declarat Ovidiu Bocaniciu, director general al Reinert Romania. Produsele care alcatuiesc gama Martinel, adica mortadella, pate si batoane cu sunca de pasare, sunt comercializate atat prin intermediul pietei traditionale cat si prin marile retele de retail modern, Metro, Selgros, Cora, Spar si Real. Reinert nu este singurul jucator de pe plan local care a decis sa produca o gama de mezeluri doar pentru copii, Medeus, producator de mezeluri din Capitala cu afaceri de 25 mil. euro anul trecut, anuntand inca din prima parte a anului aceasta intentie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO