Eveniment

Danone tinteste o cota de 60% pe piata budincilor

25.03.2009, 00:00 98
Danone Romania, liderul pietei de iaurturi care a rulat afaceri de peste 125 de milioane de euro anul trecut, si-a extins portofoliul de deserturi cu un nou produs Danette, intentionand sa isi majoreze anul acesta cota de piata detinuta pe segmentul de budinci cu 10%. "Piata deserturilor din Romania este o piata dinamica, in curs de dezvoltare, care reactioneaza puternic la inovatii si promotii. Pe aceasta piata, segmentul de budinci este cel mai important, avand o pondere de peste 70% in volum. In cadrul acestuia, Danette reprezinta mai mult de 50%", a declarat Ramona Dumitrascu, brand manager Danette. Gama Danette este in intregime importata de la fabrica Danone din Ungaria. Dumitrascu a adaugat ca in timp ce in Romania gama de budinci Danette Krem este formata in prezent doar din trei produse, in Franta aceasta are 19 arome. Acest fenomen este explicat de preferinta romanilor pentru budincile cu ciocolata si vanilie si reticenta lor la noi arome. "Vrem sa mai extindem gama Danette cu inca un produs anul acesta si sa crestem astfel cota de piata pe care o detinem pe segmentul de budinci cu 10%", a spus brand managerul Danette. Principalii competitori ai Danette pe piata locala a budincilor sunt brandurile Dr. Oetker (Dr. Oetker Romania), Zott (importat si distribuit de Delaco Brasov) si Budinca mea (Tnuva Romania). 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO