Eveniment

Estimari depasite: peste 120.000 de vizitatori la Baneasa Shopping City in primele trei zile

Estimari depasite: peste 120.000 de vizitatori la Baneasa Shopping City in primele trei zile

Complexul a avut 40.000 de vizitatori pe zi, dublu fata de estimarile facute de managerii mallului inainte de deschidere

21.04.2008, 18:22 46

Parcari pline, restaurante neincapatoare, promotii, branduri noi, cozi la casele de marcat si zeci de mii de oameni in mai putin de 32 de ore. In primele trei zile de la lansarea primului mall din nordul Capitalei, Baneasa Shopping City, estimarile managerilor centrului comercial au fost depasite: media pe zi in ceea ce priveste numarul de vizitatori este de 40.000, dublu fata de asteptari.
"In acest weekend in Baneasa Shopping City au intrat peste 120.000 de oameni, adica circa 40.000 de vizitatori intr-o zi, dar asteptam ca fluxul sa fie si mai mare in saptamana care urmeaza, mai ales ca aceasta coincide cu perioada Pastelui", a declarat pentru ZF Ali Ergun Ergen, administrator and retail development manager in cadrul Baneasa Shopping City.
Vizitatorii au sosit inca de la primele ore de la deschiderea a ceea ce promite a fi cel mai mare mall din Romania. Dupa ce au intrat pe culoarele sale, atentia
le-a fost captata de promotiile cu care i-au intampinat magazinele de imbracaminte si incaltaminte. A fost suficient ca multi sa uite de zecile de minute in care au cautat un loc de parcare. "Am ajuns la 14:30 si nu am gasit niciun loc unde sa-mi parchez masina in jurul mallului, nici la IKEA si nici la Carrefour, asa ca am facut cateva ture", spune Mihaela E., unul dintre vizitatori. Ea povesteste ca a stat aprope cinci ore la mallul din Baneasa si abia a reusit sa parcurga parterul, timp in care a mers in magazine, a probat haine si a baut o cafea.
Magazinele care au afisat promotii si oferte speciale au fost pline, timpul petrecut la casele de marcat ajungand si la 30 de minute. "Pentru prima data am vazut barbati neinsotiti care probau haine sau care stateau la casa cu hainele pe mana. In magazine ca Peek& Cloppenburg sau Humanic se astepta la casa si o jumatate de ora", explica Mihaela E.
Unii vizitatori au fost nemultumiti de faptul ca o parte din magazine nu erau deschise inca si mai ales de faptul ca inca se lucra in timp ce oamenii faceau cumparaturi. "Foarte multe magazine erau in curs de amenajare, multe erau acoperite cu perdele in spatele carora era un adevarat santier", spune Andrei C., un alt vizitator. El spune ca nu se va intoarce prea curand nici macar sa ia masa in Baneasa din cauza aglomeratiei. "Nu te puteai apropia de zona de food pentru ca mereu era plina. Oamenii se imbulzeau, iar masa libera este imposibil sa gasesti", anunta el.
Reprezentantii magazinelor spun ca fluxul mare de vizitatori a adus vanzari neasteptate. "Ieri au intrat in magazin circa 50-60 de perechi, iar la finalul zilei am avut vanzari de 1.500 de euro. Cred ca lumea a venit mai mult in recunoastere, urmand sa revina pentru cumparaturi mai serioase", anunta Cristina Lupu, director general al Azteca CLC Group, care a deschis un magazin de imbracaminte pentru femei sub brandul IKKS. In ceea ce priveste zona de food, cele mai apreciate restaurante si cafenele au fost NordSee si Starbucks.
Deocamdata a fost inaugurata doar prima parte a mallului, care reprezinta 75% din magazine, adica 42.000 mp, restul magazinelor urmand sa fie deschise in decurs de o saptamana. Incepand cu vara acestui an dezvoltatorul va demara lucrarile la cea de-a doua etapa a proiectului, cu o suprafata inchiriabila de 30.000 mp si va cuprinde zona de entertainment. Investitiile totale la Baneasa Shopping City se ridica la 200 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO