Eveniment

Întârzieri de până la 5 zile în distribuţia bunurilor de consum

Autor: Adelina Mihai

14.02.2012, 00:04 310

Interbrands, cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum de pe piaţa locală, a reuşit să ajungă, în toată această perioadă, peste tot unde circulaţia autovehiculelor a fost permisă de autorităţi, atât prin intermediul agenţilor (pentru vânzare şi comandă), cât şi pentru transportul produselor comandate.

"Am întâmpinat probleme doar în zonele în care circulaţia a fost restricţionată sau chiar închisă (ex: Brăila, Constanţa, Braşov, Iaşi). Acolo, agenţii de vânzări au colectat comenzi (direct sau prin telefon), comenzi care au fost prelucrate în depozitele centrale (Bucureşti, Bacău), însă livrările au fost blocate câteva zile, de la 2 până la 5 zile. Am fost nevoiţi să depozităm produsele pregătite pentru livrare în centrele de distribuţie şi, imediat ce a fost redeschisă circulaţia, am făcut livrările (cu efort suplimentar, inclusiv în zilele de weekend)", susţine Gabriel Decu, operations manager în cadrul Interbrands.

Interbrands este cea mai mare firmă de distribuţie FMCG de pe piaţa locală, care intermediază vânzări în valoare de peste 1,5 miliarde de euro/an.

Compania are în portofoliu clienţi precum British American Tobacco (producătorul ţigărilor Kent), Procter & Gamble, Henkel sau Kraft Foods.

"În acest moment (ieri - n. red.) suntem la zi cu livrările, dar ne pregătim pentru o nouă săptămână în care unele rute vor fi blocate. Obiectivul este ca imediat după restabilirea traficului rutier să recuperăm, în 2-3 zile, livrarea comenzilor adunate în perioada de blocaj", a mai spus Decu. El a mai precizat că, până în prezent, re­zultatele de vânzări bugetate pentru anul în curs nu au fost afectate din cauza situaţiei meteo­rologice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO