Eveniment

Piata produselor prenatale se dubleaza anual

27.05.2005, 18:06 32

Piata produselor prenatale a avut o valoare de 500.000 de euro anul trecut, a declarat Valerian Ilas, seful Bayer Customer Care, divizia farmaceutica a companiei germane Bayer. Cresterea consemnata de acest segment al pietei in 2004 a fost de 100%, iar oficialul Bayer previzioneaza o evolutie asemanatoare si pentru 2005. Compania a intrat pe piata produselor prenatale in cursul acestei luni cu Elevit, un produs destinat femeilor aflate in perioada de preconceptie, sarcina si alaptare. Ilas a declarat ca aceasta piata are un potential enorm, si ca asteapta ca vånzarile Elevit pentru primul an sa se situeze la circa 300.000 de euro. Principalii competitori Bayer pe aceasta piata sunt CosmoPharm si Ozone (cu Prenatal) si Wyeth (cu Materna). Bayer este prezenta pe piata romåneasca prin trei divizii: Bayer Crop Science, Bayer Health Care si Bayer Material Science, cu activitati in industria farmaceutica. Anul trecut, Bayer Romånia a inregistrat vånzari totale de 35 milioane de euro, din care divizia Bayer Health Care a reprezentat aproximativ un milion de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO