Eveniment

Produsele pentru copii, o afacere de 3 mld. euro

04.11.2009, 23:52 30

Afacerile cu produse si servicii dedicate copiilor cresc inciuda crizei. Parintii cheltuiesc in medie o treime din bugetulfamiliei pentru intretinerea si cresterea copiilor, arata un studiurealizat pentru revista BUSINESS Magazin de compania de cercetarede piata 360insights.
Piata bunurilor si serviciilor destinate celor peste 4 milioane decopii si tineri din Romania cu varste pana la 18 ani depaseste 3miliarde de euro anual, adica mai mult decat vanzarile cumulateinregistrate anul trecut de Metro si Carrefour - cele mai mariretele de magazine de pe piata.
Chiar daca parintii au fost nevoiti sa reduca in ultima perioadacheltuielile pe ansamblul bugetului familial, nu fac deloc rabat inceea ce priveste copilul.
"Copilul este vazut ca o completare a ideii de implinire sirealizare in viata. Apoi, ritmul de viata alert, care reduce timpulalocat familiei, face ca parintii sa vada ca o compensatie ceea ceofera material copiilor", considera psihologul si psihoterapeutulDiana Stoian.

Cititi mai multe in editia din aceasta saptamana a revisteiBUSINESS Magazin

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO