Eveniment

Profitul Beiersdorf, in crestere

14.01.2004, 00:00 26



Beiersdorf AG, producatorul cremelor Nivea, a anuntat o crestere a profitului pentru 2003 cu 3,4%, ca rezultat al masurilor de concentrare asupra celor mai bine vandute marci si de reducere a costurilor. Venitul net a urcat pana la un nivel de 300 milioane euro, de la 290 milioane in 2002, vanzarile crescand cu 4% dupa luarea in considerare a schimbarilor cursului de schimb. Beiersdorf si-a majorat veniturile prin renuntarea la produse mai putin profitabile si concentrarea asupra unor marci ca Nivea si Juvena. Profitul a crescut, in 2003, chiar daca Beiersdorf a fost subiectul mai multor incercari de preluare, sfarsite cand grupul condus de retailer-ul de cafea Tchibo Holding AG a preluat controlul companiei. Totodata, Beiersdorf si-a atins tinta venitului net, acesta reprezentand mai mult de 6% din totalul vanzarilor, profitul operational atingand o valoare de 480 milioane euro. Divizia de cosmetice a Beiersdorf, unde vanzarile produselor Nivea s-au triplat in ultimii zece ani, a condus cresterea, inregistrand un profit marginal de 13% in ultimul an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO