Eveniment

PubliMedia: doua lansariintr-o singura zi

30.05.2006, 00:00 20

PubliMedia, divizia de publishing a trustului MediaPro, a lansat ieri doua produse diferite: Ziarul Clujeanului si revista de business Target, produse care maresc portofoliul de publicatii al companiei. Lansat sub sloganul "Comod. Color. Cuprinzator", cotidianul local Ziarul Clujeanului respecta cele mai moderne tendinte mondiale din domeniul presei scrise si se adreseaza publicului tanar si dinamic. Publicat in 32 de pagini, format mic, full color, Ziarul Clujeanului contine stiri la zi, informatii utile, sport si divertisment. Primul numar al publicatiei a fost distribuit intr-un tiraj de 15.000 de exemplare. Acest tiraj este de aproximativ cinci ori mai mare decat al celorlalte cotidiene locale din Cluj. Cotidianul este coordonat de Dan Radu, publisher retea ziare locale, si Mihai Gotiu, redactor-sef. Tot ieri, PubliMedia a lansat lunarul glossy Target. Sub sloganul "Traieste business!", publicatia prezinta stilul de viata si povestile de succes ale oamenilor de afaceri din Romania si din strainatate, precum si ultimele tendinte in business. Primul numar al revistei a fost tiparit in 20.000 de exemplare si poate fi achizitionat la pretul de 7,9 lei. Revista Target va fi distribuita gratuit abonatilor Ziarului Financiar. Publicatia este condusa de Cosmina Noaghea, Publisher Business Press, Cristian Hostiuc, director editorial, si Alexandru Cerchez, redactor-sef. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO