Eveniment

PubliMedia lanseaza APROPO, singurul bilunar glossy din Romania

12.04.2006, 00:00 17

PubliMedia International va aduce din 17 aprilie un nou produs pe piata presei scrise romanesti: revista APROPO, o publicatie bilunara glossy ce isi propune sa reprezinte cel mai complex produs publicistic cu si despre celebritati aparut pana acum in Romania. Revista APROPO se contureaza ca o people magazine "desteapta si prietenoasa cu vedetele" ce promoveaza un discurs credibil adresat atat femeilor, cat si barbatilor. Dupa apropo.ro, cel mai complex portal pentru tineri, emisiunea Apropo TV pe Pro TV si emisiunea Apropo FM pe Pro FM, MediaPRO continua investitia in brand si scoate pe piata aceasta revista bilunara glossy de stiri cu si despre celebritati. Punctul central al revistei este cover-story-ul pentru care redactorii APROPO viziteaza vedetele la ele acasa si le infatiseaza inconjurate de familie sau de prieteni. In plus, structura editoriala a publicatiei cuprinde pagini cu informatii din sport, tendinte in moda si frumusete, dar si cele mai noi masini si gadgeturi, recomandari exacte de time-out si de vacante, special pentru publicul tanar. Printre motivele care au stat la baza pozitionarii revistei APROPO a fost faptul ca aproape o cincime din universul de oameni cercetati de Studiul National de Audienta (SNA) - adica 1,2 milioane de persoane din cele 6,2 milioane incluse in SNA - declara ca sunt interesate mult si foarte mult de evenimente culturale, actualitate si monden. APROPO mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si pe 270.000 de cititori in 2007. Revista APROPO urmareste sa se impuna ca un produs revolutionar nu numai prin continut, ci si prin grafica. Revista va fi tiparita in 100 de pagini, de dimensiuni 200 x 265 mm, pe o hartie de calitate superioara si cu layout modern. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO