Eveniment

Reducerile cresc incasarile magazinelor cu 20-40%

25.09.2006, 19:28 18

Reducerile practicate de magazine in lunile august-septembrie, care marcheaza finalul sezonului de vara si pregatesc lansarea colectiei de toamna-iarna, au adus comerciantilor incasari cu 20-40% mai mari decat in perioadele obisnuite. "In intervalul august-septembrie, vanzarile din magazine au crescut cu aproximativ 35%", a declarat directorul de marketing al companiei TinaR, Ema Dovletiu. O evolutie ascendenta a incasarilor a inregistrat cu ocazia reducerilor de la sfarsitul sezonului de vara si lantul de hipermarketuri Carrefour, avansul fiind de circa 20-25%, in functie de magazin. Chiar daca perioadele de reduceri ieftinesc o paleta foarte larga de produse, cele mai cunoscute si mai extinse sunt cele practicate in magazinele de haine si accesorii, unde preturile coboara cu 20% pana la 70-80%. In general, vanzarile realizate de magazine in aceste intervale de timp reprezinta cel putin 10-20% din totalul anual. "Putem spune, cu siguranta, ca astazi exista nu numai o legislatie si un cadru legat bine reprezentat, dar si o cultura in materie de perioade reglementate de reduceri", a afirmat directorul de marketing al SSD Sport System Development (Lotto Romania), Diana Ciuta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO