Eveniment

Samsung: Anul 2020 este atipic, însă piaţa de televizoare este stabilă

Victor Armăşelu

Victor Armăşelu

Autor: Ioana Nita

17.09.2020, 10:00 178

Dinamica vânzărilor de tele­vizoare de pe plan local a fost total atipică anul acesta în contextul în care declanşarea pande­miei de COVID-19 a dus la amânarea eveni­men­telor sportive care impul­sio­nează de obicei achi­ziţia de televizoare, pre­cum şi la o incertitudine în ceea ce priveşte evoluţia econo­mică şi la o schimbare a comporta­mentului de consum, însă per total piaţa s-a menţinut stabilă până acum, potrivit oficialilor locali ai producă­torului sud-coreean de electronice şi electrocasnice Samsung Electronics.

„Anul acesta este atipic. Dacă ne uităm un pic în trecut, în 2018 piaţa (de televizoare - n. red.) s-a situat la aproximativ 1,6 milioane unităţi, iar valoarea medie a unei unităţi vândute a fost de circa 1.200-1.250 lei, iar în 2019 piaţa s-a situat la aproximativ 1,7 milioane de unităţi vândute, valoarea medie a unei uni­tăţi vândute rămânând oarecum simi­lară cu cea din 2018. Ce constatăm până acum, cumva sepa­rând datele consolidate de trimestrul doi, care a fost special, piaţa are o tendinţă oare­cum stabilă sau uşor cres­cătoare, însă depinde foarte mult de ce se va în­tâmpla în trimestrul patru - să nu uităm că acesta depăşeşte uneori 30% din aritmetica unui întreg an, fiind un trimestru cu Black Friday, promoţii legate de Crăciun ş.a.m.d.“, a declarat pentru ZF Victor Armă­şelu, di­rectorul divi­ziei consumer din cadrul Samsung Electronics Româ­nia şi Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO