Eveniment

Spin Media preia 272 de spatii de publicitate in lifturile din Brasov

27.09.2007, 18:33 83

Compania Spin Media din Bucuresti a achizitionat o retea de 272 de spatii de panotaj in lifturile din Brasov, detinuta de Lifting Media, intrand astfel si pe aceasta nisa a publicitatii indoor. Stefan Livadariu, directorul general al Spin Media, nu a vrut sa dea publicitatii valoarea tranzactiei, dar a precizat ca intr-o astfel de achizitie conteaza cifra de afaceri a companiei. Pentru 2007, Livadariu estimeaza o cifra de afaceri de 400.000 de euro si un profit de aproximativ 30% care va fi reinvestit. Spin Media detine in acest moment spatiu publicitar in 272 de lifturi in Brasov din cele aproximativ 400 scari de bloc in care sunt lifturi, avand instalate in acest moment 400 de panouri format A3. "Pana la sfarsitul anului vom avea aproximativ 800 de spatii publicitare, dintre care aproximativ 500 in Brasov, restul in Timisoara si Cluj. Un panou publicitar A3 costa 80 de lei, iar pretul se calculeaza in functie de numarul de persoane care il vizualizeaza si de timpul petrecut de acestea in fata panoului respectiv", spune Livadariu. Principalii competitori ai Spin Media pe piata locala sunt Elevate si Invent Media. In 2006, bugetele alocate indoorului au fost de aproximativ 2,5 mil. euro, iar jucatorii din piata estimeaza pentru anul acesta o crestere de cel putin 70% in conditiile in care piata traditionala de publicitate are un ritm de crestere anual de 20-30%. Spin Media a intrat pe piata de indoor in 2003, prin reteaua de stative pentru distributie a materialelor publicitare tiparite si intentioneaza sa dezvolte reteaua de panotaj indoor, atat in lifturi, cat si in spatiile comerciale si in cladirile de birouri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO