Eveniment

Timisoreana castiga marele premiu la Effie

19.05.2008, 19:09 18

Campania "Povestea merge mai departe" realizata de catre agentia GMP Advertising a adus brandului Timisoreana cel mai important premiu la cea de-a cincea editie locala a Effie, festivalul care premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate.
"Comunicarea marcii si campania 'Povestea merge mai departe', avand traditia ca valoare cheie, si-au aratat efectele atat in indicatorii de imagine, cat si in rezultatele de piata care au intrat intr-un trend crescator, sustinand pozitia de lider de piata. Acest lucru a subliniat ca este esential pentru o campanie care vizeaza rezultate pe termen lung sa aiba la baza un adevar autentic despre marca", a declarat pentru ZF Laura Andrei, Junior Brand Manager Timisoreana.
In 2007, Timisoreana, brand din portofoliul Sab Miller, a inregistrat pe segmentul local de retail o cota de piata de 11,3%, fata de 8,8% in urma cu doi ani si 7,1% in 2005. Vanzarile in volum ale Timisoreana au crescut in anul fiscal trecut (aprilie 2007-martie 2008) cu 43% si in valoare cu 51%, principalul motor de crestere fiind introducerea ambalajului PET. Prin aceasta evolutie, Timisoreana si-a asigurat prima pozitie pe piata locala a berii.
Timisoreana a obtinut trei premii, castigand in afara de Grand Effie - categorie in care a concurat cu campania la lansare a Tnuva realizata de agentia BV McCann Erickson si cea pentru Furazolidon conceputa de Propaganda - premiul Gold Effie in categoria bauturi alcoolice si premiul Silver Effie pentru "Succes Sustinut" , categorie aflata la prima editie si care premiaza succesul acelor campanii care s-au dovedit eficiente timp de trei ani.
GMP Advertsing a fost agentia cea mai premiata, obtinand in afara de Grand Effie inca sapte premii, aceasta fiind urmata de agentiile BV McCann Erickson si Leo Burnet&Target, care au castigat sase si, respectiv, patru premii.
"Pe langa rezultatele clientilor nostri care confirma eficienta colaborarii dintre agentie si client aceste premii sunt si o confirmare a industriei avand in vedere ca juriul a fost format din 80 de persoane, aproape doua treimi dintre acestea fiind reprezentanti ai departamentelor de marketing, iar restul ai agentiilor. Cu atat mai mult este notorie povestea de succes a Timisoreana care acum doi ani se afla pe locul cinci, acum fiind lider de piata", a afirmat pentru ZF Felix Tataru, directorul general al GMP Advertising.
Anul acesta au fost inscrise in concurs 90 de campanii (fata de 71 anul trecut) din partea a 29 de agentii si s-au acordat 42 de premii. Prima editie a premiilor Effie a avut loc in Statele Unite la New York in 1968, acum desfasurandu-se in 35 de tari din cinci continente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO