Munca de acasă aduce multe beneficii angajaţilor, dar organizaţiile trebuie să se adapteze la ea, altfel poate avea efecte negative pe termen lung asupra productivităţii şi stării psihice a angajaţilor.
Ziarul Financiar organizează cea de-a 15 ediţie a evenimentului HR Trends, cu tema „Noua lume a muncii: angajatul hibrid“. Aceasta este a doua ediţie a evenimentului ce se va desfăşura în format de videoconferinţă.
Experţii în resurse umane de pe piaţa muncii din România afirmă că munca de acasă aduce multe beneficii angajaţilor, dar organizaţiile trebuie să se adapteze la ea, altfel poate avea efecte negative pe termen lung asupra productivităţii şi stării psihice a angajaţilor.
Firmele trebuie să îşi schimbe practicile, să înveţe să lucreze virtual, să organizeze evenimente virtuale, să ofere noi beneficii, să pună mult mai mult accent pe comunicare, să înveţe oamenii să lucreze virtual, să colaboreze virtual şi să aloce timp ca să îi ajute să fie motivaţi, spun experţii din piaţa muncii.
Evenimentul HR Trends este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, trainerii, consultanţii şi headhunterii se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul oamenilor.
Piaţa muncii trece prin o perioadă de transformare, după ce pandemia de COVID-19 a venit cu schimbări în modul de lucru al angajaţilor din toate companiile din lume, cu schimbări în aşteptările angajatorilor şi ale angajaţilor, iar industrii care înainte duceau lipsă de candidaţi se străduiesc acum să îi păstreze pe cei pe care îi mai au.
A 15-a ediţie a videoconferinţei HR Trends are loc miercuri, 31 martie, de la ora 9.00 şi va fi structurată în patru paneluri de discuţie.
Ediţia din 2021 a evenimentului HR Trends vine să simtă pulsul pieţei muncii de la directori de HR din marile companii de pe piaţa locală şi să dezbată direcţia spre care se îndreaptă angajatorii.
A 15-a ediţia a videoconferinţei HR Trends are loc miercuri, 31 martie, de la ora 09.00 şi va fi structurată în patru paneluri de discuţie cu următoarele teme:Cum s-a încheiat primul an de pandemie pe piaţa muncii din România, care este profilul angajatului hibrid şi care va fi noua realitate a muncii, telemunca – „vedeta“ pieţei muncii în pandemie, care sunt plusurile şi minusurile muncii remote, ce facem cu angajaţii din prima linie, cei care nu au opţiunea remote, cei care lucrează în vânzări, retail, fabrici, farmacii, bănci şi cum au evoluat noile tehnologii folosite în „noul normal“ de pe piaţa muncii.
Printre speakerii din cadrul evenimentului vor fi Daniela Pandrea, General Manager & CEO Benelux & Nordics, Johnson Controls, Carmen Dumitrache, Director Executiv Resurse Umane, Telekom România, Anca Bancu, HR director în cadrul Vodafone România, Alina Gamauf, HR director în cadrul Carrefour România, Mihai Găvan, HCM Global Sales Director în cadrul companiei TotalSoft, Raluca Tătăruşanu, Sales Director în cadrul companiei Druid, Ioana Cazacu, avocat în cadrul casei de avocatură Popovici Nitu si Asociaţii.
În plus, vor mai răspunde întrebărilor Adrian Dinu, CEO al companiei Creasoft, Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for Romania, Bulgaria and West Balkans, SAP Romania, Camelia Ardelean, Atos Global HR Director for Manufacturing Operations and Siemens First Account and HR Director, Atos GDC România, Florentina Tomoiu, Regional Sales Manager , Signal Iduna Asigurare Reasigurare, Mihai Bran, fondator, Atlas, platforma de psihoterapie online, Aniela Mladin, General Manager, Guala Pack Nadab, Vladimir Sterescu, senior vicepresident, Computer Generated Solutions CGS, Mugur Tolici, Director Resurse Umane, BNR, precum şi Felix Pătrăşcanu, fondator al FAN Courier.