Eveniment

Ziarul Financiar lanseaza o noua revista: D.SIGN

06.05.2004, 00:00 66



Ziarul Financiar va lansa in aceasta luna o noua revista D.Sign, dedicata designului, arhitecturii si decoratiunilor interioare. Este cea de a patra publicatie glossy din seria revistelor ZF si a doua lansata in acest an, dupa go4it! (care a aparut luna trecuta).



Revistele ZF apar vinerea, in pretul ziarului: Descopera in prima saptamana din luna, D.Sign in cea de a doua saptamana, go4it! in a treia si ProMotor, in a patra saptamana. Alaturi de aceste reviste, ZF mai are patru suplimente saptamanale permanente: Ziarul de Duminica (cultura), Dupa afaceri (tendinte, investitii, life style), Profesii (resurse umane) si Proprietati (piata imobiliara).



"Ziarul Financiar este un produs complex de presa, care nu include doar cel mai important cotidian romanesc de business, ci si o sumedenie de alte titluri si suplimente conexe. Ideea a venit firesc, pentru ca trebuie sa tinem cont de exigentele crescande ale publicului nostru. Mi se pare normal sa ne recompensam tot mai numerosii cititori, investind in permanenta in dezvoltarea produsului", spune Dragos Stanca, directorul general Publimedia International SA, compania care editeaza Ziarul Financiar.



Cele doua noi reviste scoase pe piata anul acesta sunt completate de lansarea, in luna aprilie, a Ziarul Financiar - Editie de Transilvania, care surprinde tot ceea ce se petrece in cea mai dinamica zona din tara, dupa Bucuresti.



Conform ultimului Studiu National de Audienta pentru presa scrisa, ZF are o audienta zilnica de 151.000 de cititori, cei mai multi fiind din categoria AB (manageri, directori, persoane de conducere). Practic, ZF are cititorii cu cele mai mari venituri, cele mai inalte studii si cele mai bune pozitii in societate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels