Info

Reducerea emisiilor de carbon

04.03.2012, 18:07 1076

Pe ambalajele multor produse se află înscrisă amprenta de carbon a acestuia, adică emisiile de dioxid de carbon cauzate de produsul resprectiv de la cele mai incipiente faze ale procesului de producţie la utilizarea sa finală.

Dar dacă amprenta de carbon ne ajută să conştientizăm emisiile de carbon cauzate de activităţile noastre, încercările de reducere a acestora este tot mai puternică.

Gregory Norris, lector în cadrul Harvard, a venit cu conceptul de "handprint" prin care oamenii pot lua măsuri care să le reducă amprenta de carbon. De exemplu, atunci când este tipărit biletul de avion, agentul de la agenţia de turism poate face o donaţie pentru a planta copaci într-o zonă defrişată şi a compensa astfel pentru emisiile de dioxid de carbon generate de procesul de tipărire a biletului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO