Media & Advertising

Ce puteţi citi în cel mai nou număr al revistei Business MAGAZIN

Ce puteţi citi în cel mai nou număr al revistei...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

09.10.2017, 00:04 102

♦ „Planurile METRO Cash & Carry pentru următoarele decenii” este materialul de pe coperta Business MAGAZIN din această săptămână. Reţeaua germană, care în anul fiscal încheiat în septembrie 2016 a avut vânzări de 904 milioane de euro, a marcat de-a lungul celor 21 de ani de prezenţă locală mai multe premiere: a fost primul comerciant străin care a intrat pe piaţa românească şi prima reţea care şi-a încheiat faza de extindere agresivă, trecând în etapa de consolidare; prima companie din comerţ care a ajuns la pragul de un miliard de euro cifră de afaceri; prima companie care a introdus mărcile private şi prima care a dezvoltat parteneriate cu fermierii români. Roland Ruffing, care din vara anului trecut a preluat funcţia de CEO al METRO Cash & Carry România, povesteşte care sunt planurile companiei pe termen mediu şi lung, care sunt cei mai importanţi factori care influenţează afacerile pe plan local, ce rol joacă digitalizarea în modelul de business al viitorului, dar şi despre Big Data, în condiţiile în care comerciantul german colectează de 25 de ani informaţii despre clienţii săi

♦ Tot săptămâna aceasta, Business MAGAZIN povesteşte şi cum a intrat în faliment studioul de jocuri care a realizat cel mai de succes joc românesc din istorie. Constantin Marcu a pornit în 2005, când avea 25 de ani, un studio de jocuri video care avea să lanseze cel mai de succes joc românesc din istorie, Frozen: Free Fall. Însă la doar câţiva ani de la izbânda răsunătoare a jocului, firma a intrat în faliment.

♦ Irina şi Ştefan Gheorghiu făceau pâine în casă cu mult timp înainte de a pune bazele afacerii Tartelier, pentru că nicio pâine din Bucureşti nu avea gustul dorit de ei. Deşi afacerea nu a avut succes în prima fază, câţiva ani mai târziu au redeschis atelierul, de data aceasta şi cu investiţii din partea unor oameni cunoscuţi în mediul de business. Astăzi, „Tartelierul 2.0” se poziţionează pe segmentul premium al produselor de panificaţie, iar antreprenorii au planuri mari, arată un articol din această săptămână în Business MAGAZIN. Ioana Mihai-Andrei

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO