Media & Advertising

Euro 2004 a avut o audienta record

02.07.2004, 00:00 9



Cel mai recent raport ViewerTrackTM realizat de Agentia de Media Initiative, pe baza audientelor din 52 de tari, arata ca meciurile din faza grupelor, de la Euro 2004, au inregistrat audiente medii de 12,3%, ceea ce inseamna o crestere cu 14% fata de audientele medii globale inregistrate in faza similara a competitiei din 2000. In ciuda eliminarii din competitie a unor echipe mari, ale caror meciuri inregistrau audiente foarte mari, Euro 2004 are toate sansele sa fie cel mai vizionat campionat international de fotbal de la Cupa Mondiala 1998 incoace. Conform celor mai recente date din pietele monitorizate, cele mai vizionate meciuri au fost Franta - Anglia (89,275 milioane telespectatori), Germania -Olanda (85,729 milioane) si Spania - Portugalia (71,707 milioane). In Romania, in faza grupelor, cele mai vizionate meciuri au fost Franta-Anglia (2,94 milioane telespectatori - audienta medie), Olanda-Cehia (2,607 milioane telespectatori) si Spania-Portugalia (2,598 milioane telespectatori). Sponsorii care au inbregistrat cea mai mare expunere prin panourile din jurul terenului de joc au fost Hyundai, MasterCard si McDonald's. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO