Media & Advertising

Heidi sau "Din pasiune pentru ciocolata"

01.10.2004, 00:00 10



Heidi Chocolats Suisse a lansat, recent, doua game noi de ciocolata: Delight si Grand'Or. La zece ani de la intrarea sa pe piata din Romania, compania a decis sa isi reinnoiasca colectia, schimband toate tabletele de 100 g cu tablete mai mari si mai subtiri, urmand tendinta externa, a declarat directorul general al companiei, Konrad Hafner.



Lansarea celor doua noi game de ciocolata este insotita de o campanie de imagine, realizata de Leo Burnett Romania, a carei idee creativa dramatizeaza pasiunea femeilor pentru ciocolata.



"Consumatoarele iubesc atat de mult Heidi, incat incearca sa reconstituie figurativ tableta din ciocolata din obiectele pe care le au in jur. Executional, am incercat sa gasim situatii si personaje cat mai naturale, cu care targetul sa se poata identifica usor", precizeaza Mihai Gongu, copywriter Leo Burnett.



"Din pasiune pentru ciocolata" este o campanie care se adreseaza in principal femeilor cu varste intre 18-35 de ani si consumatorilor de ciocolata premium. Campania continua sa construiasca brandul Heidi si personalitatea sa feminina, rafinata, eleganta, usor non-conformista.



Campania de imagine, care cuprinde trei spoturi TV si cinci executii print, se deruleaza in luna septembrie pe TV si pana la sfarsitul anului pe print, continuand comunicarea inceputa pentru aceasta marca in intervalul februarie-mai a.c.



"Ne-am dorit sa exploatam conceptul "Pasiune pentru ciocolata" din perspectiva consumatorului si a modului sau de viata, la nivel rational. Este o abordare indrazneata, proaspata, care depaseste limitele categoriei", afirma Mihaela Barsan, Regional Brand Communication Executive Leo Burnett.



Din partea clientului s-au implicat in realizarea proiectului: Massimo Palumbo - Marketing Manager; Konrad Hafner - General Manager, Emilian Cristescu - Brand Manager.



Din partea Leo Burnett au lucrat la realizarea campaniei Mihai Gongu - Jr Copywriter; Irina subulica - Jr Copywriter; Ghica Popa - Art Director; Mihaela Barsan - Regional Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc - Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron - A/V Production Director.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO