Media & Advertising

În industria digitală se merge tot mai mult către antreprenoriat

În industria digitală se merge tot mai mult către...

Autor: Ştefan Stan, Oana Stupinean

29.10.2014, 15:45 153

În zona digitală este o tendinţă clară către antreprenoriat, dar companiile formate în jurul unui om, one man show, sunt tot mai greu de realizat şi ulterior vândut, consideră Dragoş Stanca, managing partner ThinkDigital, invitat în panelul “Antreprenoriat şi publicitate”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.

„Dacă atunci când încercam în anii ‚90 primele job-uri şi proiecte, era clar că trebuie să mă angajez. Acum în zona digitală antreprenoriatul este prima opţiune. Depinde dacă vrei să trăieşti visul tău sau să slujeşti proiectul altuia”, a spus Stanca. 

Unele dintre cele mai importante satisfacţii ale unui antreprenor este să ştie că a creat locuri de muncă şi că ceea ce face, face pentru sine, crede Bogdan Enoiu, CEO al McCann Group România.

“Ceea ce este important este să creezi locuri de muncă şi să te duci cu plăcere, să ştii că munceşti pentru tine. Important este ca, în timp, să nu dai faliment. Atâta vreme cât creezi şi păstrezi locuri de muncă este cea mai mare satisfacţie”, a spus Enoiu.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO