Media & Advertising

PubliMedia relanseaza Time Out Bucuresti

02.10.2007, 18:34 15

PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPro, va relansa Time Out Bucuresti, care va aparea, de joi, saptamanal, la un pret de 3 lei. Time Out Bucuresti va aparea de joi in acelasi format editorial, coordonat de Anca Ionita, redactor-sef al publicatiei, dar la interval de o saptamana si nu bilunar, cum se intampla pana acum. Publicatia va avea 82 de pagini si va costa 3 lei. Abonatii ZF din Bucuresti vor primi publicatia gratuit ca si supliment al ziarului. Odata cu relansarea revistei se va relansa si site-ul publicatiei www.timeoutbucuresti.ro, care va fi functional incepand de maine. "Revista va avea un tiraj de 25.000 de exemplare dintre care 10.000 vor fi distribuite gratuit in locatii speciale precum muzee, resturante, cinematografe, cafenele, cluburi, 5.000 vor fi distribuite la tarabe, iar restul vor fi distribuite gratuit impreuna cu Ziarul Financiar abonatilor", a declarat Cosmina Noaghea, director al PubliMedia. Diviziile de baza ale Grupului Time Out se afla in Londra, New York si Chicago, unde publicatiile saptamanale si ghidurile locale Time Out sunt o importanta sursa de informatie pentru rezidentii si vizitatorii vorbitori de engleza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO