Media & Advertising

"Bunatati de la bunica", cel mai dinamic brand din grupul Orkla

02.12.2005, 18:55 34

"Bunatati de la bunica" s-a clasat pe primul loc la categoria "brandul cu cea mai accelerata crestere", in cadrul Orkla Advertising Awards de la Oslo. Evenimentul este organizat anual pentru toate categoriile de produse si marci existente in grup: alimente, bauturi, bunuri de folosinta personala, media. Orkla Advertising Awards este organizat pe diferite sectiuni: "Brandul cu cea mai accelerata crestere", "Cea mai buna lansare de produse sau categorii de produse noi", "Cea mai buna comunicare pentru marci existente", "Brandul cu comunicarea cea mai consistenta in timp", "Cel mai bun print" si "Cel mai bun outdoor", "Cea mai buna utilizare a altor media" si Marele Premiu. Principalele criterii de selectare sunt eficienta campaniilor si calitatea executiei. In perioada analizata, septembrie 2004 - septembrie 2005, "Bunatati de la Bunica" a obtinut o crestere de 82% in venituri. In 2004, OFR a lansat patru categorii noi de produse Bunatati de la Bunica: maioneza, pasta de tomate, gem si pate de ficat care, accelerat, in numai un an de zile de la lansare, au generat 48% din cresterea totala a marcii. Orkla Foods Romania a fost finalista si la categoria "Cea mai buna lansare de produse sau de categorii de produse noi", ocupand locul IV. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO