Media & Advertising

"Normal. Sibiu" vrea sa ajunga la 50 de milioane de europeni

13.10.2006, 21:12 16

Cel putin 50 de milioane de persoane din spatiul european si 75% din populatia Romaniei sunt vizate de campania de comunicare a programului "Sibiu-Capitala Culturala Europeana 2007", lansata sub sloganul "Normal. Sibiu".
Cu un buget de 3,22 milioane de lei (circa 900.000 de euro), fara TVA, campania este semnata de GAV/ Sholz & Friends si porneste de la conceptul de normalitate ca efect secundar al culturii. Prima sa etapa este menita a fi un teaser pentru ceea ce va urma in anul 2007. Se va folosi in aceasta campanie si headline-ul "Tanar din 1191", cu referire la varsta orasului Sibiu.
Publicul vizat de campania de comunicare este format din persoane tinere, atat la propriu, cat si la figurat, moderni, europeni in gandire sau ca rezidenta, dupa cum a explicat Lucian Georgescu, managing partner GAV/Sholz & Friends.
Executia TV a campaniei, montata in mai multe versiuni - 30 de secunde, 60 de secunde, 3 minute si 20 de secunde (sub forma de videoclip), prezinta povestea unei tinere care descopera Sibiul, traversand catacombele orasului. Sibiul este astfel prezentat drept o imbinare dintre istorie si elementele moderne, accentul fiind pus pe valoarea culturala a orasului.
Campania se va derula, in afara de televiziune, si pe radio, internet, outdoor si va cuprinde actiuni de PR local si european.
La nivel european, comunicarea va incepe in jurul datei de 20 octombrie, pe posturile Euronews (inclusiv emisiunile Le Mag si Agenda), TravelChannel si National Geographic.
Primele elemente ale proiectului de promovare a programului "Sibiu - Capitala..." sunt menite sa trimita in principal la site-ul www.sibiu2007.ro, unde vizitatorii pot gasi informatii actualizate frecvent despre evenimentele de anul viitor.
Urmatoarea etapa a campaniei, care se va derula in 2007, va avea un rol mult mai informativ, prezentand mai ales calendarul evenimentelor care vor avea loc la Sibiu.
Regia primului spot TV al campaniei ii apartine lui Bogdan Albu, proaspat premiat la festivalul de publicitate de la Portoroz, Slovenia - Golden Drum, cele doua variante de coloana sonora au fost realizate de Yama Studios si artistul Silent Strike, iar fotografiile folosite in vizualurile campaniei - "Intalnirea", "Restaurantul", "Portativul", "Zambetul" sunt semnate de Dragos Lumpan.
Lucian Georgescu a mentionat ca se intentioneaza chiar lansarea unui CD cu coloana sonora a campaniei, cu ajutorul producatorului La Strada, cu ocazia deschiderii centrului de informare din Piata Mare din Sibiu, din luna noiembrie.
Pentru vizualurile campaniei au fost alesi tineri chiar din Sibiu.
Agentia GAV/Scholz&Friends a castigat in urma cu aproximativ trei luni licitatia organizata de Ministerul Culturii si Cultelor pentru promovarea programului "Sibiu-Capitala Culturala Europeana 2007".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO