Media & Advertising

Saatchi&Saatchi câştigă contul Tnuva

Autor: Cristina Roşca

15.11.2010, 16:39 24

Agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi, parte a grupului decomunicare Centrade, al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţalocală, cu afaceri în 2009 de 53,1 mil. euro, în scădere de la 81,5mil. Euro, va gestiona contul Tnuva, care s-a aflat anterior înportofoliul McCann. Pe parcursul derulării contractului, Saatchi& Saatchi va oferi servicii de consultanţă strategică şicreaţie pentru toate brandurile Tnuva. Grupul Tnuva România a fostal şaptelea jucător de pe piaţa producătorilor de lactate anultrecut, cu afaceri de 21,2 mil. euro, în scădere de la 24,1milioane.

Colaborarea dintre Saatchi & Saatchi şi Tnuva a început princampania de lansare a noii game de produse lactate, "Măriuca".Saatchi & Saatchi s-a ocupat de crearea conceptului şipoziţionării de brand, a identităţii vizuale, a designului deambalaje, precum şi de dezvoltarea campaniei de comunicare. Aceastaa inclus spot TV şi materiale de promovare in-store.

Totodată, Saatchi & Saatchi semnează şi spotul TV depromovare a noului sortiment Tnuva Cottage cu măsline verzi, lansatpe piaţa din România în septembrie 2010.

"Sunt încâtat că avem ocazia să gestionăm comunicarea unuijucător atât de important pentru piaţa de lactate din România. Amconvingerea că această combinaţie între experienta Saatchi &Saatchi si portofoliul de branduri extrem de ofertant al Tnuva vaavea rezultate foarte bune, atât în termeni de produse de creaţie,cât şi în termeni de vânzări.", a declarat Radu Florescu, CEOSaatchi & Saatchi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO