Media & Advertising

„Universul“ construit de ZF

„Universul“ construit de ZF
17.11.2016, 00:05 65
În 18 ani de zile, Ziarul Financiar nu a rămas doar un jurnal al vieţii de afaceri din România, ci s-a transformat într-un univers care să oglindească întocmai complexitatea dezvoltată de „muza“ sa.
 
În 2003 apar primele suplimente ale Ziarului Financiar, produse organizate în jurul unui subiect cum ar fi de exemplu HR, auto sau energie. În 2006 apar primele anuare ZF, Topul Celor mai Mari Jucători din Economie şi Topul Celor Mai Valoroase 100 de Companii devenind produse de referinţă marca ZF . Au urmat şi alte produse cum ar fi anuarele dedicate unor domenii-cheie, cum ar fi energia sau industria auto, sau anuarul în care sunt listaţi cei mai importanţi 1.000 de oameni din business.
 
În 2008, Ziarul Financiar decide să-şi „echilibreze“ conţinutul pursânge de business cu doza necesară de lifestyle. Aşa a apărut După Afaceri Premium, suplimentul lunar de lifestyle al Ziarului Financiar, publicaţie care-şi răsfaţă cititorii cu ultimele noutăţi din fashion, travel, gastronomie, orologerie sau parfumuri. 
 
Din 2012, Ziarul Financiar începe să organizeze „megaconferinţele ZF“. Gheaţa a fost spartă de ZF Power Summit, un maraton de două zile despre energie, un domeniu de peste 30 de miliarde de euro, la rând venind summituri pe bănci, farma sau digital. În completarea acestor evenimente, Galele ZF au devenit adevărate Oscar-uri ale mediului de business.
 
De la un cotidian de business, Ziarul Financiar s-a transformat în 18 ani într-un univers de informaţii. Suntem abia la început.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO