Mediafax.biz Exclusiv

Farmec Cluj-Napoca mizează pe o creştere de 5% a afacerilor, respectiv depăşirea pragului de 100 mil.lei

Autor: Cristina Rosca

24.02.2011, 15:46 25

Motorulcreşterii a fost lansarea de noi produse, susţinute de investiţiiîn marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canalede distribuţie, a subliniat Mircea Turdean, director general alcompaniei.

Familia Turdean este şi cel mai importantacţionar al producătorului din Cluj.

Printre planurile stabilite pentru 2011 senumără alocarea sumei de un milion de euro pentru activităţile demarketing şi promovare, însă un rol important va juca componenta deonline, care câştigă tot mai mult teren pe piaţă.

"2010 a adus o modificare mai vizibilă acomportamentului de consum, faţă de anul anterior. Asta nu înseamnăînsă că au ales neapărat în funcţie de preţ, ci că au învăţat săaprecieze cele mai bune produse, la cel mai bun preţ.", a mai spusTurdean.

Anul trecut Farmec a lansat o serie deproduse şi game de produse, precum gama anti-ageing Gerovital H3Evolution, gama extinsă de produse depilatoare Farmec, şerveţeleleeco Biogenya, gama completă pentru tratamentul părului GerovitalPlant Tratament, noi lacuri de unghii.

Firma intenţionează să lanseze produse noişi în 2011, precum o nouă gamă Gerovital Plant, noutăţi încategoria produselor body, o nouă gamă de protecţie solară, produsenoi pentru curăţarea băii şi bucătăriei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO