Mediafax.biz Exclusiv

Investiţiile în retail în Bucureşti vor viza în viitor magazine mici, de tip convenience, nu cele de format mare, spune directorul Billa

Autor: Cristina Rosca

12.01.2012, 13:15 186

"În Bucureşti este cea mai mare concentrare de bani şi este normal ca retailerii să vrea să absoarbă o parte din aceştia.În viitorul apropiat cred că aici vor continua să fie cei mai mulţi bani", spune Georgia.

Billa, parte a grupului german Rewe, a obţinut în 2010 afaceri de 272 mil. euro, în scădere de la 288 mil. euro în 2009.

În ultimul an în Bucureşti s-au deschis câteva zeci de magazine, cele mai multe însă pe format de supermarket.

Retailerii Mega Image, Carrefour şi Profi, toţi activi pe segmentul supermarketurilor, "se bat" pentru cucerirea capitalei şi a localităţilor din apropiere, fiecare având peste zece unităţi.

Cei mai activi au fost belgienii de la Mega Image, care au peste 90 de unităţi în judeţul Ilfov şi în Bucureşti. Singurii care nu şi-au concentrat atenţia doar aici au fost discounterii Lidl, Penny Market şi Minimax.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24